Muffiny cynamonowe

Muffiny można przygotować na mnóstwo sposobów - z dodatkiem owoców, czekolady, bakalii i aromatów. Jestem fanką cynamonu, co można zauważyć we wcześniejszych moich przepisach, więc zapraszam dzisiaj na muffiny cynamonowe :)

dwie muffinki cynamonowe

Muffiny cynamonowe
Składniki:
250g mąki pszennej
120g cukru pudru
1 jajko
200ml mleka
75g rozpuszczonej margaryny
1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
2 łyżeczki cynamonu

aromatyczne muffiny cynamonowe

Wykonanie:
- wszystkie składniki dokładnie zmiksować, łącznie z ostudzoną margaryną
- ciasto nakładać łyżeczką do papilotek wypełniając 2/3 foremki
piec w 180-190 stopniach przez około 25 minut

Bardzo prosty i szybki w wykonaniu przepis, muffiny ładnie wyrastają i kuszą swym aromatem już podczas pieczenia. Z powyższego przepisu wychodzi 9 sztuk.

4 komentarze:

  1. Ja też przepadam za cynamonem :) Twoje muffinki bardzo by mi smakowały :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykle prosty przepis z produktów, które zazwyczaj są w domu. Z podwójnej porcji wyszły mi 24 muffinki. Użyłam foremek silikonowych w kształcie serduszek. Muffinki pięknie wyrosły, nie rozlały się na boki. I oczywiście są pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepis zupełnie nie udany �� Ciasto było gumowate, a babeczki nie wyrosły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś pewna(y), że o niczym nie zapomniałaś? Mi, choć zamiast cukru pudru dałam zwykły, wyszły idealne.

      Usuń

Jeśli masz pytania odnośnie przepisu, zadaj je w komentarzu,
a jeśli skorzystałaś/eś z przepisu, podziel się swoją opinią :)